A következő mezők kitöltése nem megfelelő: 

 

(?)
(?)
Keresés

GYIK


A személyes adataim védelme
+INFO
Milyen védelemben részesülnek a www.GUMI-POPGOM.hu honlapon közölt személyes jellegű adatok? Milyen jelszót kell megadnom?
A személyes adataim védelme


Milyen védelemben részesülnek a www.GUMI-POPGOM.hu honlapon közölt személyes jellegű adatok?
A www.GUMI-POPGOM.hu honlap megtekintése a nélkül is lehetséges, hogy Ön felfedné kilétét, és bármilyen személyes jellegű információt közölne magáról. Ami a név szerint közölt személyes adatokat illeti, amelyeket a rendeléskor meg kell adnia, ezen személyes adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és a számlázáshoz használjuk fel. Az adatkezelés a vonatkozó jogszabályok figyelembevételével történik (1992. évi LXIII: törvény, 1995. évi CXIX. törvény, 1998.évi VI. törvény). Ezen adatok bekérése azért szükséges, hogy eleget tudjunk tenni információkérésének, időpontkérésének, illetve szükség esetén tájékoztató elektronikus levelet küldhessünk Önnek. Amennyiben Ön ehhez kifejezett beleegyezését adta, ezeket az adatokat továbbíthatjuk a www.GUMI-POPGOM.hu partnerei részére. A honlap látogatói hozzáférhetnek a rájuk vonatkozó információkhoz, és azokat adott esetben bármikor módosíthatják vagy törölhetik. A honlapra látogatók ugyanakkor többletköltségek nélkül kifogást emelhetnek az ellen, hogy a TYREDATING vállalat ezeket az adatokat összegyűjtse illetve kezelje. Az adatok letiltásához, kiigazításához illetve javításához való jog gyakorlásához kérjük, forduljon írásban a TYREDATING vállalathoz: LYON (69004) – 31 rue de Cuire, vagy írjon e-mail üzenetet a következő címre: info@popgom.hu


Milyen jelszót kell megadnom?
A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon leadott legelső megrendelése alkalmával felkínáljuk Önnek, hogy hozza létre saját ügyfélszámláját, amely személyes adatait tartalmazza (név, e-mail cím, szállítási cím, stb.). A személyes ügyféltérhez való hozzáférés biztonságát az Ön által megadott jelszó biztosítja.
A későbbi megrendelések estében már saját ügyféloldalát használhatja. Ha elfelejti a korábban megadott jelszavát, elég kérnie tőlünk, és mi elektronikus üzenetben újra kiküldjük Önnek. A fenti kérést ugyanott továbbíthatja nekünk, ahol a jelszavát meg kell adnia.
Fizetési módok
+INFO
Az abroncsokra nettó vagy bruttó árat számláznak? Milyen különböző fizetési módokat kínál a www.GUMI-POPGOM.hu honlap? ...
Fizetési módok


A gumiabroncsokra nettó vagy bruttó árat számláznak?
A gumiabroncsok és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások ára bruttó értendő, 27%-os ÁFA tartalommal.

Milyen különböző fizetési módokat kínál a www.GUMI-POPGOM.hu honlap?
A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon lehetőség van bankkártyás fizetési módra, Visa, Visa Electron és MasterCard típusú kártyákkal. Telefonos tanácsadóink felkínálják Önnek a bankkártyával vagy átutalással történő fizetés lehetőségét. Oldalunkon természetesen a házhozszállításos megrendelések esetében felajánljuk az utánvétes fizetési lehetőséget is. 


Biztonságos-e a fizetési tranzakció?
A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon zajló tranzakciók lebonyolítását az Adyen vállalta magára. A biztonságról rendkívül hatékony technológia gondoskodik: egy biztonságos szerver (SSL) garantálja az online folyamatok megbízhatóságát. Ez a szoftver a megrendelés feldolgozásához szükséges személyes adatok (név, cím, banki adatok) összességét a megadásukkal egy időben kódolja. Így internetes továbbításuk során az adatokat lehetetlen elolvasni. 




Kapok-e számlát minden, a www.GUMI-POPGOM.hu honlapon leadott megrendelésemről?
A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon történő vásárlást követően Ön automatikusan számlát kap, egy elektronikus levélben, 5 munkanapos határidőn belül. A számla névre szóló, és egyértelműen feltűnteti a megrendelés részletes adatait és az ÁFA összegét. Ha nem kap számlát megrendeléséről, ellenőrizze, hogy a levelezőrendszer spam-szűrője nem tiltotta-e le a levelet. A számláról másolatot is kérhet könyvelési osztályunktól, a POPGOM Ügyfélszolgálat címén.
A helyes abroncsválasztás
+INFO
Hogyan olvassam le az abroncs méretét, hogy biztosra mehessek a megfelelő termék megrendelésekor? A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon vásárolt abroncsok újak? Hány évesek a POPGOM által értékesített abroncsok? ...
A helyes gumiabroncs választás


Hogyan olvassam le a gumiabroncs méretét, hogy biztosra mehessek a megfelelő termék megrendelésekor?
A gumiabroncs jellemzőinek leolvasásához és megértéséhez minden információt megtalál a "Útikönyv a gumiabroncsok világába" című rovatban a  www.GUMI-POPGOM.hu honlap kezdőoldalán. 
Ha nem a jármű eredeti gumiabroncsairól van szó, a gumiabroncs információt összevetheti a jármű használati útmutatójában foglalt információkkal, ahol megtalálhatja a gyártó által jóváhagyott méreteket.



A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon vásárolt gumiabroncsok újak?
Igen, kizárólag új, az európai szabványoknak megfelelő, nagy márkák által gyártott gumiabroncsokat forgalmazunk.
Egyes internetes honlapokkal szemben mi kizárólag új gumiabroncsok értékesítésével foglalkozunk. A www.GUMI-POPGOM.hu nem értékesít újrafutózott gumiabroncsokat (az újrafutózott gumiabroncs olyan abroncs, amelynek elkopott futófelületét eltávolították, és a helyére új futófelületet ragasztottak).


Hány évesek a POPGOM által értékesített gumiabroncsok?
Valamennyi gumiabroncsunk új (soha nem voltak járművön és tárolásuk a gyártói előírásoknak megfelelően történt: fény- és hőmérséklet-viszonyok). A gyártás hetének és évének megismeréséhez olvassa le a gumiabroncs oldalán található DOT számot, előre azonban nem tudjuk megadni ezt az információt, hiszen még a gyártók maguk sem ismerik (különböző gumiabroncstároló központokból szállítanak ki, illetve ugyanazt a gumiabroncsot különböző üzemekben gyártják). Gumiabroncsaink általában 2 évesnél fiatalabb DOT számot viselnek. Ha ez a szabály mégsem igaz, azt mindig világosan feltűntetjük az érintett árucikk termékleírásában.



Van-e jótállás a www.GUMI-POPGOM.hu honlapon vásárolt gumiabroncsokra?
A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon vásárolt gumiabroncsokra a gyártói jótállás érvényes, éppen ezért be kell tartani a normál használati feltételeket ahhoz, hogy a jótállás teljes mértékben érvényes maradjon.


Honnan származnak a www.GUMI-POPGOM.hu honlapon értékesített gumiabroncsok?
A termelési központok tekintetében a gumiabroncsok többségükben Európából származnak, de más földrészekről is jöhetnek, mint például a BF GOODRICH gyártó egyes gumiabroncsai, amelyeket az Egyesült Államokban gyártanak. A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon forgalmazott gumiabroncsok minden esetben megfelelnek az európai szabványoknak.


A www.GUMI-POPGOM.hu honlapon kínált minden gumiabroncsot készletről szállítanak?
Minden, a POPGOM által kínált gumiabroncsot készletről szállítunk. Kivételesen, amikor az Ön által kiválasztott gumiabronccsal mégsem ez a helyzet, a honlapon egyértelműen jelezzük ezt Önnek. Ha ennek ellenére meg kívánja rendelni a terméket, lehetősége van elektronikus üzenetben tudatni ezt velünk, mi pedig vállaljuk, hogy 48 órán belül választ küldünk, melyben megadjuk felkínált szállítási határidőnket.


Miért nem állnak rendelkezésre egyes gumiabroncsok?
A POPGOM gumiabroncskészlete egyike Európa legnagyobb készleteinek: több mint 1 000 000 gumiabroncsot tartalmaz. Mégis előfordulhat, hogy egyes termékek nem állnak rendelkezésre. Ez esetben a gumiabroncs kiválasztásakor tájékoztatjuk Önt a hiányról. Ezt a „Jóváhagyás” gomb feletti, vagy a kosár alatti „feltöltés alatt” felirat jelzi. Ha ennek ellenére meg kívánja rendelni a terméket, lehetősége van elektronikus üzenetben tudatni ezt velünk, és mi vállaljuk, hogy 48 órán belül választ küldünk, melyben tudatjuk, milyen időpontban lesz ismét hozzáférhető a gumiabroncs.


Értékesít-e a www.GUMI-POPGOM.hu honlap kétkerekű járművekre is gumiabroncsokat (motorok, robogók)?
Jelenleg a www.GUMI-POPGOM.hu kizárólag személygépkocsi, terepjáró, kisteherautó és lakókocsi gumiabroncsokat forgalmaz. Nem kizárt, hogy a jövőben a www.GUMI-POPGOM.hu kétkerekű járművekre illő gumiabroncsokat is kínál majd. A honlappal kapcsolatos hírekről tájékoztatni fogjuk.
A megrendelés leszállítása és nyomon követése
+INFO
Honnan tudhatom, hogy a megrendelés továbbításra került-e? Mennyi a szállítási költségek összege? Mennyi a szállítási határidő? ...
A megrendelés leszállítása és nyomon követése

Honnan tudhatom, hogy a megrendelés továbbításra került-e?
A megrendelés felvételét követően automatikusan elektronikus üzenetet kap, amelyben visszaigazoljuk megrendelését, jelezve Önnek, hogy a megrendelés továbbításra került hozzánk. Amennyiben nem kapja meg ezt az elektronikus üzenetet, ellenőrizze, hogy a levelezőrendszer nem minősítette-e "spam"-nak (nem kívánatos üzenetnek). Ha nem ez történt, vegye fel a kapcsolatot a POPGOM Ügyfélszolgálat munkatársaival a 06 1 328 5318, ingyenes telefonszámon. 


Mennyi a szállítási költségek összege?
A házhozszállítás egységáron érhető el melynek az ára gumiabroncsonként bruttó 650,- Ft.


Mennyi a szállítási határidő?
Logisztikai problémák felmerülésétől eltekintve a gumiabroncsokat legkésőbb 5 munkanapon belül szállítjuk. Az esetek többségében a gumiabroncsok 3 napon belül kiszállításra kerülnek.


Nyomon tudom-e követni a megrendelést?
A megrendelés felvételét követően a www.GUMI-POPGOM.hu honlap automatikusan elektronikus üzenetet küld, melyben visszaigazolja a megrendelést, és egyúttal megadja Önnek a megrendelés referenciaszámát. Ez egy egyedi szám, amelynek megadása esetén az Ügyfélszolgálat munkatársai bármikor felvilágosítást adnak a megrendelés nyomon követéséről. Amennyiben a gumiabroncsokat egy szakszerviz központba szállíttatja ki, elektronikus üzenetben igazoljuk vissza a szerelési időpontot, amelyet a honlapon kiválasztott, legalább 24 órával a szerelés előtt.


Hova szállíttathatom ki a termékeket?
A gumiabroncs szállítást saját otthonába, munkahelyére illetve általában véve bármilyen, Ön által választott magyarországi címre megrendelheti. A szállítás díja gumiabroncsonként 650,- Ft.

Van-e lehetőség a szállítási cím módosítására azután, hogy a megrendelést leadtam?

Vállaltuk, hogy rendkívül gyors logisztikai lebonyolítást biztosítunk. Ez okból kifolyólag a megrendelés jóváhagyását követően nincs lehetőség a szállítási cím utólagos módosítására.


Nem voltam a helyszínen a termék átvételének időpontjában. Hogyan juthatok hozzá?
Amennyiben Ön nem volt jelen a kiszállításkor, a kiszállító vállalat munkatársa kézbesítési értesítést hagy az Ön postaládájában. Az értesítőn szereplő utasításokat követve Ön új időpontot kérhet az abroncsok kiszállítására.



Házhoz szállították nekem a gumiabroncsokat, de a megrendelés hiányosan érkezett, vagy termékhibát szeretnék bejelenteni. Mi a teendő?
A megrendelt gumiabroncsok mennyiségének és méretének függvényében Ön egy vagy több csomagot kaphat. Az Ön kötelessége ellenőrizni, hogy valamennyi átvett csomag valóban megfelel a teljes leadott megrendelésnek. Előfordulhat, hogy a csomagok nem egyszerre, hanem 24 vagy 48 órás eltéréssel érkeznek meg. Ebben az esetben a szállítási dokumentumon az első csomagnál fel kell tűntetni a következőket: "egyetlen csomag érkezése a várt x csomagból".
Abban az esetben, ha a csomag nem megfelelő (hiányzó, károsodott termék, rossz termékszám), ajánlatosabb nem átvenni. Ha mégis átvette a csomagot, tüntesse fel fenntartásait a szállító szállítási dokumentumán. A fenti megjegyzéseket mihamarabb juttassa el az Ügyfélszolgálat munkatársainak.


Törölhetem-e a megrendelésemet?
A megrendelés törléséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot a POPGOM Ügyfélszolgálat munkatársaival. Ha a megrendelés már kiszállításra került, a gumiabroncsokat bruttó 1 500,- Ft/darab áron szállítjuk vissza. A szállítást minden esetben a POPGOM végzi.